Osnovne šole

Na spodnji povezavi si lahko ogledate video lanskoletnega tabora v Lokvah!

Klik: https://www.youtube.com/watch?v=Tf-G8PbnFZ0

Z mladimi planinci, smo osvojili Hom nad Celjem. Pot nas je vodila preko celjskega Mestnega parka, po srčni poti do Lovskega doma, po travnikih in gozdnih poteh, ob bogatem podrastju in mimo v "nebo" segajočih dreves, do vrha Homa, 570 metrov nadmorske višine, kjer smo spoznali osnove orientacije in si privoščili zasluženo malico. Sestopali smo po poti v smeri Brniškega potoka, preko Visečega mostu in ob reki Savinji, vse do Špice. Bilo je sončno, na sledi smejočim se markacijam.

Petra Gregorc, vodnica PZS

V soboto, 16.4.2016 smo v društvu PD Celje-Matica pripravili druženje za vse naše planinske skupine.

Po enoletnem premoru, ko nam jo je zagodlo vreme, se nam je narava 100% oddolžila. Srečanje smo izpeljali v prijetnem pomladanskem vremenu, saj nas je ves čas sonce prijetno grelo.

Srečanja se je udeležilo 75 planincev iz celjskih osnovnih šol ter 15 njihovih spremljevalcev. Mladi planinci so na igrah zastopali OŠ Ljubečno, OŠ Hudinja ter OŠ Šmartno v Rožni dolini.  Na srečanju pa niso manjkali niti naši mladinci, ki so pri organizaciji ponudili svojo pomoč.

Skupine mladih planincev so ubrale različne poti do Celjske koče. Nekateri so se odpravili čez Grmado drugi pa po klasični poti iz Zagrada.  Vsi skupaj smo se zbrali ob 10.30 pri Pečovniški koči, kjer smo se okrepčali z malico in čajem.

Tekmovanje smo pričeli z igro nošenja krompirja na žlici, nadaljevali pa z igro polnjenja lončka z vodo.  V tretji igri smo preizkušali naše športne spretnosti pri skakanju v žakljih. Seveda pa ni manjkala naša, že tradicionalna igra, kjer otroci v trojkah tekmujejo na smučeh. Otroci so bili letos že popolnoma pripravljeni na to igro, zato veliko smešnih padcev letos nismo videli. L

Srečanje smo zaključili z razglasitvijo rezultatov in s sladkanjem s sladkimi nagradicami.

Preživeli smo torej športno - družaben dan v naravi in mislim, da smo tako mladi kot tudi malo starejši planinci to soboto zelo uživali!

Pa ne pozabite na galerijo!

Barbara Fidler, načelnica MO PD Celje - Matica

V soboto, 23. 1. 2016 smo se ob 8.00 zbrali v Zagradu. Po dobri uri hoje smo prišli na Celjsko kočo. Ob prihodu smo najprej pojedli malico iz nahrbtnikov. Nato smo se namestili v sobe. Potem smo se povzpeli na Tovsti vrh. Po kosilu smo se sankali in kepali. Imeli smo tudi predavanje o gorski opremi (krplje, sonda, lavinska žolna…). Zvečer smo imeli družabne igre in nato smo šli spat.

Naslednji dan smo imeli jutranje razgibavanje v skupnem prostoru. Po ureditvi nahrbtnikov, prostorov in sob smo odšli na Grmado. Krajši počitek smo nato imeli pri Pečovniški koči. Do kosila smo imeli prosto. Zabavali smo se na snegu. Po kosilu smo imeli analizo izleta in se nato vrnili v Zagrad, kjer so nas čakali starši. Imeli smo dva super dneva.

Gregor K., 9.r, OŠ Ljubečna

Oglejte ti tudi utrinke z izleta. :)

V soboto, 3.10.2015 smo se zjutraj odpravili z avtobusom proti Logarski dolini. Sproti smo se ustavili še v muzeju Rinka v Solčavi. Ko smo si ogledali razstavo, smo se odpravili naprej proti naši koči. Tam smo razpakirali prtljago in vzeli čelade in se odpravili proti Okrešlju. Ko smo prispeli do koče na Okrešlju smo pomalicali in se odpravili naprej do spomenika, potem pa nazaj do planinske koče, kjer smo po dobri večerji  in družabnem večeru, ki sva ga pripravila skupaj z Alenom, tudi zaspali.

V nedeljo, 4.10.2015 smo odšli na pot po Logarski dolini. Kot mladinski spremljevalec sem imel pod nadzorom tri petošolke in enega petošolca. Celo pot so govorili  kot »raztrgani dohtarji«. Na tej poti smo se veliko naučili naravnih in kulturnih znamenitostih Logarske doline. Ravno v času kosila smo se vrnili v kočo in ušli dežju. Po kosilu smo spakirali naše potovalke in se odpravili še proti Šikančevi zijalki. Tam smo si ogledali zmaja Lintverja, nato pa se odpravili domov proti Celju.  Mislim, da sva se s Svenom dobro odrezala kot mladinska voditelja.